Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 28 november 2013

Av finduslillaarta - 28 november 2013 15:15

Nu har jag nog gjort något som kändes som de skummaste jag kanske någonsin gjort...

Jag har gått på stan med en tom vagn, som jag har köpt, för att mitt barn ska ligga i den sen!

Nu om någon gång börjar det ju kännas riktigt värkligt!


O de kändes så ovant att dra, sist jag drog vagn flitigt var för 12-10år sen nå sånt när lillasyster var plutteplutte, och sen har jag ju dragit några kompisars vagnar lite då o då senaste 2-3 åren..

Men detta kändes helt annat..!


Shit de känns så konstigt, men så kul på samma gång..!

Haha nu är de bara att hoppas att de inte är tvillingar i alla fall då så att detta kap blev i onödan :P

Men skulle de va så så får de väl va så, allt löser sig ju :)


Så ser den ut i alla fall.

Bilden är lånad av henne jag köpte den av, då jag inte kan ta en själv för tillfället.

Lämnade vagnen hos mamma för just nu har jag ingen plats här hemma att göra av den, så kommer ju få köra den genom hela stan en gång till sen.

 

Jag är iaf nöjd med köpet och tror det kommer bli kakoners i slutändan :)

Haha fan va ja känner mig otålig, vill ha ärtan i famnen nu! :P

Av finduslillaarta - 28 november 2013 00:39

Vet egentligen inte va ja gör uppe nu, eller varför jag ens lägger energi på att skriva då jag snart somnar sittandes..


Har i alla fall tänkt på en sak, o insett en annan..

Tid är en lustig sak.

Jag tycker allt går så jäkla sakta, o de känns så långt till juni o allt annat där emellan..
Men så kolla jag på kalendern idag, o nästan hela november har gått..!

Mitt "klagande" på "de e så långt kvar till 6/12 o tills jag ska till barnmorskan o fortsätta inskrivningen o boka tid för UL osv osv stämmer typ inte längre, för på fredag är de bara en vecka kvar sen är vi där!

O då börjar de gå åt andra hållet istället, att man blir lite nervös o tycker tiden går så jävla fort istället..

Lite roligt hur man egentligen fungerar!


Men nä, nu blir de att göta som hunden o gosa ner sig i sängen så jag kommer upp i tid imorgon!

Ska möta upp en kompis o köpa vagn av henne :)

Jag vet, jag vet! Lite tidigt att skaffa vagn nu, men ja fick ett erbjudande jag inte kunde motstå ;)

Haha bara att hålla tummarna att de bara e en liten ärta i magen nu då så att de inte blir onödigt vagnköp :P

Aja de visar sig o skulle de vara så är de väl kanske inte hela världen heller, bara göra om o göra rätt!


Natti natti hälsar en trött skrutta från mattes knä och en lika trött men inte fullt så myssugen plutt <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards