Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 13 november 2013

Av finduslillaarta - 13 november 2013 02:43

Just nu börjar jag bli lite less på detta..
Är en person som inte riktigt föredrar att sova, men nu sen jag blev gravid gör jag inte mycket annat..

Hur spännande o kul det än är så orkar jag inte vara såhär trött längre!!
Hoppas verkligen att det blir bättre snart, för just nu går det ut över jobbet, djuren och hemmet :/
Och när jag väl får lite energi o typ inte kan sova så är det självklart marioteten av gångerna när man måste sova!
*suck!*

Aja ingen påstod att de skulle va en dans på rosor, den dåre som gör det måste ha en skruv lös, på riktigt ! ;)

Om någon lagt märke till tiden på detta inlägg kan denna nog gissa sig till vilken kväll detta blev, men nu börjar ja faktiskt bli lite trött igen, så kanske löser sig :)
Luddigt o fint inlägg säkert, de bjuder jag på!
Och så avrundar jag innan ja hinner bli pigg igen :p

Natti natti <3

Ovido - Quiz & Flashcards