Findus lilla Ärta

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Vagnköp

Av finduslillaarta - 28 november 2013 15:15

Nu har jag nog gjort något som kändes som de skummaste jag kanske någonsin gjort...

Jag har gått på stan med en tom vagn, som jag har köpt, för att mitt barn ska ligga i den sen!

Nu om någon gång börjar det ju kännas riktigt värkligt!


O de kändes så ovant att dra, sist jag drog vagn flitigt var för 12-10år sen nå sånt när lillasyster var plutteplutte, och sen har jag ju dragit några kompisars vagnar lite då o då senaste 2-3 åren..

Men detta kändes helt annat..!


Shit de känns så konstigt, men så kul på samma gång..!

Haha nu är de bara att hoppas att de inte är tvillingar i alla fall då så att detta kap blev i onödan :P

Men skulle de va så så får de väl va så, allt löser sig ju :)


Så ser den ut i alla fall.

Bilden är lånad av henne jag köpte den av, då jag inte kan ta en själv för tillfället.

Lämnade vagnen hos mamma för just nu har jag ingen plats här hemma att göra av den, så kommer ju få köra den genom hela stan en gång till sen.

 

Jag är iaf nöjd med köpet och tror det kommer bli kakoners i slutändan :)

Haha fan va ja känner mig otålig, vill ha ärtan i famnen nu! :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finduslillaarta - 15 mars 2015 10:00

Jag har inte glömt bloggen, ja har bara inte hittat tid.. Har vart väldigt mycke just nu.. Men ska väl försöka ta ikapp de så gott jag kan så småning om!   Lilleman har legat toksjuk, men är på bättringsvägen nu. Tycker mig se 2 nya tänder so...

Av finduslillaarta - 16 januari 2015 00:53

I tisdags var vi på BVC 69.5cm o 10370 gram 6.5 månad gammal, följer sin kurva som han ska o allt såg bra ut :) "Bara" 2 tänder för tillfället så dom andra två var falskt alarm. Fick halvårssprutan oxå, va inge kul men de gick bra. Våra stora fina...

Av finduslillaarta - 9 januari 2015 16:42

Nu idag såg vi en andra framtand som börjar titta upp, och lite osäkert men kände i munnen misstänker att ja kände 2 tänder till som är på väg. Inte konstigt att lilleman är tjinkig.. Älskade hjärtat! Idag har vi vart hos en kompis o i affären, s...

Av finduslillaarta - 8 januari 2015 20:15

Bättre sent än aldrig fanns de visst nånting som hette? ;) Kort på kort har blivit godkänt o kommit hem, SÅ nöjd!! Julen vart lite småstressg MEN så mysig! Åkte till Märsta o fira med "farfar, farmor, farbror" o släkt. Kom tyvärr hemifrån lite s...

Av finduslillaarta - 9 december 2014 02:04

Efter en halvspäckad dag me telefonsamtal (läs telefon-kö-väntande) o ärenden samt trevlig kvällsbesök över en kopp kaffe o massa prat här hemma så har lilleman äntligen somnat o jag fick tummen ur röva o börja städa lite, sen slog tröttheten till o ...

Ovido - Quiz & Flashcards