Findus lilla Ärta

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Sååå trött!

Av finduslillaarta - 28 november 2013 00:39

Vet egentligen inte va ja gör uppe nu, eller varför jag ens lägger energi på att skriva då jag snart somnar sittandes..


Har i alla fall tänkt på en sak, o insett en annan..

Tid är en lustig sak.

Jag tycker allt går så jäkla sakta, o de känns så långt till juni o allt annat där emellan..
Men så kolla jag på kalendern idag, o nästan hela november har gått..!

Mitt "klagande" på "de e så långt kvar till 6/12 o tills jag ska till barnmorskan o fortsätta inskrivningen o boka tid för UL osv osv stämmer typ inte längre, för på fredag är de bara en vecka kvar sen är vi där!

O då börjar de gå åt andra hållet istället, att man blir lite nervös o tycker tiden går så jävla fort istället..

Lite roligt hur man egentligen fungerar!


Men nä, nu blir de att göta som hunden o gosa ner sig i sängen så jag kommer upp i tid imorgon!

Ska möta upp en kompis o köpa vagn av henne :)

Jag vet, jag vet! Lite tidigt att skaffa vagn nu, men ja fick ett erbjudande jag inte kunde motstå ;)

Haha bara att hålla tummarna att de bara e en liten ärta i magen nu då så att de inte blir onödigt vagnköp :P

Aja de visar sig o skulle de vara så är de väl kanske inte hela världen heller, bara göra om o göra rätt!


Natti natti hälsar en trött skrutta från mattes knä och en lika trött men inte fullt så myssugen plutt <3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finduslillaarta - 15 mars 2015 10:00

Jag har inte glömt bloggen, ja har bara inte hittat tid.. Har vart väldigt mycke just nu.. Men ska väl försöka ta ikapp de så gott jag kan så småning om!   Lilleman har legat toksjuk, men är på bättringsvägen nu. Tycker mig se 2 nya tänder so...

Av finduslillaarta - 16 januari 2015 00:53

I tisdags var vi på BVC 69.5cm o 10370 gram 6.5 månad gammal, följer sin kurva som han ska o allt såg bra ut :) "Bara" 2 tänder för tillfället så dom andra två var falskt alarm. Fick halvårssprutan oxå, va inge kul men de gick bra. Våra stora fina...

Av finduslillaarta - 9 januari 2015 16:42

Nu idag såg vi en andra framtand som börjar titta upp, och lite osäkert men kände i munnen misstänker att ja kände 2 tänder till som är på väg. Inte konstigt att lilleman är tjinkig.. Älskade hjärtat! Idag har vi vart hos en kompis o i affären, s...

Av finduslillaarta - 8 januari 2015 20:15

Bättre sent än aldrig fanns de visst nånting som hette? ;) Kort på kort har blivit godkänt o kommit hem, SÅ nöjd!! Julen vart lite småstressg MEN så mysig! Åkte till Märsta o fira med "farfar, farmor, farbror" o släkt. Kom tyvärr hemifrån lite s...

Av finduslillaarta - 9 december 2014 02:04

Efter en halvspäckad dag me telefonsamtal (läs telefon-kö-väntande) o ärenden samt trevlig kvällsbesök över en kopp kaffe o massa prat här hemma så har lilleman äntligen somnat o jag fick tummen ur röva o börja städa lite, sen slog tröttheten till o ...

Ovido - Quiz & Flashcards