Findus lilla Ärta

Alla inlägg under september 2014

jag

Av finduslillaarta - 5 september 2014 23:36

Slänger in en bild på mej o lilleman oxå
Jag nu mer ca 17 kg lättare

Nere på 66 enligt min våg o 64 enligt barnmorskans, så har krympt lite mer sen förlossningen :p

Nästan sjukt när man tänker efter .. aja, kan man soffa i sig godis o skit me gott samvete :p haha xD

Av finduslillaarta - 4 september 2014 01:38

Elias, lova mig en sak - glöm aldrig bort att jag älskar dig !
Du är och förblir min dyrbaraste skatt <3

Av finduslillaarta - 4 september 2014 01:29

Jag har försökt fått med E till familjerätten o fixa faderskapspapprena, har gått sådär så drog dit själv så fick han fixa de på egen hand han med..
Sagt o gjort o han passa på o dra igång ett faderskapstest..
I måndags kom provsvaret, o otippat nog så var det inte han som är Elias pappa..
Lite blandade känslor..

Men men, inte så mycket att göra åt och jag tänker inte sitta och försvara mig heller.. Det är bara så läget är.

Kan bara beklaga för E o hans familj om dom känner sig lurade eller så, det var inte min mening och tro det eller ej men jag är förvånad över provsvaret jag med då jag var säker på att det var E..
Men i ärlighetens namn så tänker jag inte "sörja" detta då jag känner mig både lättad o fri av att veta att jag slipper alla dessa jävla bråk o diskussioner.
Hade nu i efterhand kunnat gjort annorlunda, men gjort är gjort..
Och även fast dom kanske inte känner så just nu så tror jag detta blev bäst för alla..

Förutom detta så flyter allt på bra.
Lilleman har blivit 2 månader, vuxit närmare 1 dm o gått upp 3 kg, mammas stora fina pojke!
Börjat få en hyfsad sovrutin, vilket är väldigt skönt! Även fast de finns bättre och sämre nätter..
Lite småtjorv med magen, smyg förstoppning o så o så har vi legat förkylda hela familjen, men det verkar va på väg åt rätt håll :)

Ska väl försöka sova, imorgon blir det spädbarnsgrupp, familjerätten och sen träffa en kompis :p

Tjing o hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards