Findus lilla Ärta

Alla inlägg under augusti 2014

Av finduslillaarta - 6 augusti 2014 08:50

Massa bilder från när lilleman är runt 1 vecka upp till nästan 6 veckor :)

Av finduslillaarta - 6 augusti 2014 00:08

Jag har inte glömt bort bloggen, jag har bara inte hittat tid :p
Och kommer antagligen att fortsätta med att vara lite passiv i bloggandet då de e fullt upp med att få vardagen att gå ihop med lilleman o allt..
Men jag skriver när jag kan o orkar :)

Har inte hänt så mkt ändå..
Lilleman har vart på bvc några gånger, allt har sett jätte bra ut :)
Nu senast var han 54.4 cm o vägde 5080 gram 5 veckor o 2 dar gammal :)

Vart in på barnakuten en vända då han va otröstlig, visade sig vara "övergående kolik"(?) och förkylning, stackars liten.

Men annars flyter de på helt okej.
Kämpar me att få ihop vardagen o rutiner me lilleman, vissa vakna nätter o allt som hör till, o tycker väl att det börjar gå åt rätt håll :)

Sen e de lite runt om som suger ork o lust ur en, men de löser sig..
Finns inte ett enda "krig" jag inte tagit mig genom än, så varför ändra de nu? :p

Men nu blir det film o försöka sova, tjing!

Av finduslillaarta - 5 augusti 2014 23:10

Jag har gått lös på aikshoppen o handlat till lilleman o mig, så nöjd :)
Vet inte hur länge ja tänkt på de, men nu e de gjort :p
Maha han kommer bli så fin när han väl kan ha kläderna :) <3

Skapa flashcards