Findus lilla Ärta

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Ensam o övergiven !

Av finduslillaarta - 29 november 2013 15:42

S har flytt kåken för att dra o vara barnvakt = Lugnt o fridfullt här hemma.. = hur jävla tråkit som helst!

Vad ska jag hitta på nu då?

Ligga i sängen, kolla film, klappa djuren, gå ut me vovven några gånger, o laga mat som jag sen kommer få äta själv..

Lät ju bara som massa tråkiga måsten man hellre gör med folk..


Men men, så det är att bo själv..


"Tant M" är upptagen han oxå o får hem sin kvinna idag så hitta lite socialitet i den karln lär ju va som att hitta en nål i en höstack, VEM SKA JAG VARA MED DÅ?!

Haha va patetisk och ynklig jag känner mig nu.

Vet ju inte om S kommer förbi igen redan idag, allt beror ju på hur länge han ska va barnvakt..

Annars så ska vi dra en eckerö imorgon vi tre och 10 till om jag förstod de rätt, så kommer nog få va social tills jag spyr över de, så ser ingen anledning till att klaga idag egentligen.

Lite lugnt är de väl aldrig fel att ta det ibland? :P


Och jag är så vansinnigt sugen på lasagne, men jag har ingen lust att laga det.. O de känns så jobbigt!
Men de visar sig väl vad det blir att äta.. Tror iaf jag inleder med en macka eller två först :)

 
 
Alvis

Alvis

29 november 2013 16:46

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

finduslillaarta

29 november 2013 22:29

Tackar! Va glad jag blir :)
Ska göra det lite senare

Tack det samma ! Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finduslillaarta - 15 mars 2015 10:00

Jag har inte glömt bloggen, ja har bara inte hittat tid.. Har vart väldigt mycke just nu.. Men ska väl försöka ta ikapp de så gott jag kan så småning om!   Lilleman har legat toksjuk, men är på bättringsvägen nu. Tycker mig se 2 nya tänder so...

Av finduslillaarta - 16 januari 2015 00:53

I tisdags var vi på BVC 69.5cm o 10370 gram 6.5 månad gammal, följer sin kurva som han ska o allt såg bra ut :) "Bara" 2 tänder för tillfället så dom andra två var falskt alarm. Fick halvårssprutan oxå, va inge kul men de gick bra. Våra stora fina...

Av finduslillaarta - 9 januari 2015 16:42

Nu idag såg vi en andra framtand som börjar titta upp, och lite osäkert men kände i munnen misstänker att ja kände 2 tänder till som är på väg. Inte konstigt att lilleman är tjinkig.. Älskade hjärtat! Idag har vi vart hos en kompis o i affären, s...

Av finduslillaarta - 8 januari 2015 20:15

Bättre sent än aldrig fanns de visst nånting som hette? ;) Kort på kort har blivit godkänt o kommit hem, SÅ nöjd!! Julen vart lite småstressg MEN så mysig! Åkte till Märsta o fira med "farfar, farmor, farbror" o släkt. Kom tyvärr hemifrån lite s...

Av finduslillaarta - 9 december 2014 02:04

Efter en halvspäckad dag me telefonsamtal (läs telefon-kö-väntande) o ärenden samt trevlig kvällsbesök över en kopp kaffe o massa prat här hemma så har lilleman äntligen somnat o jag fick tummen ur röva o börja städa lite, sen slog tröttheten till o ...

Ovido - Quiz & Flashcards