Findus lilla Ärta

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Mitt i natten!

Av finduslillaarta - 26 november 2013 03:14

Min plan var att ligga o sova nu, men nehedå!
För först skulle man frysa som en ja vet inte vad, sen skulle de kissas, sen skulle de drickas, sen skulle de kissas lite till, sen skulle de fastnas vi datorn o skrattas, o sen skulle man bli trött som fan precis lagom till att sura uppstötningarna börjar leva lite fan o lilla magen vrålar "mata mig!!!!"

Så vad gör jag istället för att ligga o krama om mina ben, snarka ohämmat o dreggla på kudden (nej men fy, så illa brukar de faktiskt inte va, va ja vet..? Inte samtidigt i alla fall! Tror jag..??) ?!?
JO! Jag sitter i köket, slänger (läs tappar) mobilen på golvet o fräser pannkakor för att de är, tro det eller ej, de smidigaste, enklaste och snabbaste jag har hemma för tillfället!

Sen att de e jävligt gott oxå är en annan femma!

Så nu när jag äntligen är klar med fräsandet ska ja hugga in på mina snarkpannkakor, hoppas att jag inte reagerar allt för kraftigt på sylten, vart fan nu ja gjort av den, o sen förhoppningsvis sova då till o me grannen som spelar musik för hela kvarteret antagligen deckat så man får lite frid o fröjd!

Insåg precis att ja ska va hos läkaren om ca 5timmar.. hoppsan! Kommer inte sluta bra detta ..!

Aja håll tummarna den som känner för de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finduslillaarta - 15 mars 2015 10:00

Jag har inte glömt bloggen, ja har bara inte hittat tid.. Har vart väldigt mycke just nu.. Men ska väl försöka ta ikapp de så gott jag kan så småning om!   Lilleman har legat toksjuk, men är på bättringsvägen nu. Tycker mig se 2 nya tänder so...

Av finduslillaarta - 16 januari 2015 00:53

I tisdags var vi på BVC 69.5cm o 10370 gram 6.5 månad gammal, följer sin kurva som han ska o allt såg bra ut :) "Bara" 2 tänder för tillfället så dom andra två var falskt alarm. Fick halvårssprutan oxå, va inge kul men de gick bra. Våra stora fina...

Av finduslillaarta - 9 januari 2015 16:42

Nu idag såg vi en andra framtand som börjar titta upp, och lite osäkert men kände i munnen misstänker att ja kände 2 tänder till som är på väg. Inte konstigt att lilleman är tjinkig.. Älskade hjärtat! Idag har vi vart hos en kompis o i affären, s...

Av finduslillaarta - 8 januari 2015 20:15

Bättre sent än aldrig fanns de visst nånting som hette? ;) Kort på kort har blivit godkänt o kommit hem, SÅ nöjd!! Julen vart lite småstressg MEN så mysig! Åkte till Märsta o fira med "farfar, farmor, farbror" o släkt. Kom tyvärr hemifrån lite s...

Av finduslillaarta - 9 december 2014 02:04

Efter en halvspäckad dag me telefonsamtal (läs telefon-kö-väntande) o ärenden samt trevlig kvällsbesök över en kopp kaffe o massa prat här hemma så har lilleman äntligen somnat o jag fick tummen ur röva o börja städa lite, sen slog tröttheten till o ...

Ovido - Quiz & Flashcards