Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av finduslillaarta - 27 januari 2014 19:12

Sen e de ultraljud!
Avlider av längtan!
Fan va spännande o kul de ska bli o få se min lilla ärta, som nu är betydligt mkt större än en ärta, men ändå!

Åh va ja vill att tiden ska gå fortare!!

Känns nästan overkligt att de är så snart, att de e en människa i min kropp, att jag ska bli mamma.
Så grymt jävla häftigt!!

Tror ja inte förstått de helt än på nå vis..

Ååh :D
O snart är de närmare dagen h*n kommer ut än när h*n blev till, så då kan nedräkningen börja på allvar.. Underbart <3

Älskade ärtan, ja längtar så tills du finns här i min famn <3
Men se till att va klar o redo först innan du bestämmer dig för att komma ut så är du snäll, din hälsa går i före min längtan efter dig ;)
Min lilla akrobat <3

Ovido - Quiz & Flashcards