Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av finduslillaarta - 2 januari 2014 17:03

Glömde ja ju nämna nyss..
Slarvigt!
Eller kanske inte men ändå.. ;)

Sååååå..
Har du nå? :)

Själv så kör jag på samma som ja kört på senaste åren - "Det blir vad man gör det till!"

(Lycka till att bryta de löftet haha :p)

Var mitt kusinbarn som kom på de löftet nyåret 08/09 när vi va och firade nyår hos min syster o massa annat folk, o sen dess har de bara följt me typ :)

Av finduslillaarta - 2 januari 2014 13:39

Så var vi inne på ett helt nytt år!
Hoppas du son läser detta hade en bra nyår.
Min var helt klart synd att klaga på :)
Var först med "grabbarna M" o kolla hockey, j vm Sverige-Ryssland.
Sen gick ja o S hem så ja hann fixa lite åt katten o så o han kunde hämta sina saker o dra i förväg till våra gemensamma vänner.
Sen mötte ja upp Tant M o M igen o vi drog o käka.
Dom drog vidare till sitt o ja insåg att jag hade massa dötid innan ja skulle ta bussen så ringde mamma o prata Me henne o sket tydligen i bussen o började gå till dom istället, haha.

Hos vännerna blev de massa prat, lite charader, lite småintriger, sånt som hör nyår till med andra ord.
Men det var faktiskt en hyffsat lugn kväll ändå.
Drog ut o kolla fyrverkerier vid 12slaget o sen börja hälften om typ :p

Jag o S kidnappade soffan o när alla vaknat till drog vi o käkade kina :)
Dagen va allmänt slö o på kvällen drog vi hem till mamma hämta hunden o drog sen hem till mig igen :)

Så med andra ord en helt okey nyår dom heltklart är synd att klaga på. :)

Ovido - Quiz & Flashcards