Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av finduslillaarta - 12 januari 2014 13:17

Jag kom o tänka på de nu medans ja sitter o försöker få i mig min yoghurt..
Fan va komplicerat det är att äta!
Asså jag kan va hungrig men utan att veta på vad, o allt ser/låter så förbannat jävla äckligt!
Ja håller på o bli knäpp på riktigt!

Igår var ja faktiskt småsugen på köttfärssås, sen när ja e klar sätter mig o ska äta så bara "nope inte gott fy ta bort"
Fick i mej en knapp tredjedel av skålen typ :/

Beslöt mej att offra min skål till S o traska till affären för att hitta nånting, räddningen blev ostkaka <3

O inte vet ja om detta är nå vanlighet bland gravida eller om de är min lilla form av påstådda ätstörning som ploppat fram igen o sagt hej..

Jag har aldrig haft anorexia/bullemi,
men jag har inte vart speciellt förtjust i mat, ätit små portioner typ alltid, och kunde utan problem hoppa över alldeles för många måltider.
Jag har dock aldrig gjort detta för att bli smal, ja har vart typ normalviktig typ alltid och nöjd med det..
Har typ inte så mycket mer att säga om det, mer än att de känns dumt om de ska komma tillbaka nu när jag o ärtan behöver mat.. Men de löser sig :)

Av finduslillaarta - 12 januari 2014 12:56

Har inte varit allt för flitig, men datan är på lagning o telefonen är som den är så jag jobbar på det :p
Missade veckoinlägg kommer ska bara få tag på en dator först.

Annars har det vart fullt krig med försäkringskassan o pengastrul som tagit upp en hel del av min tid, men nu ser det ut som att det börjar gå åt rätt håll igen tack o lov.

Är tillbaka på jobbet igen, blandat med känslor. Skönt att vara tillbaka men varken ork eller motivation verkar vara på plats just nu.. Men de kanske kommer.

Nu har snön hittat hit oxå, mysigt samtidigt som de gott o väl kunde få va en snölös vinter för min del denna vända..
Men men..

Annars flyter de på som de ska tycker ja :)
Ska försöka få lite frukost i magen hade ja väl tänkt :)

Ovido - Quiz & Flashcards