Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av finduslillaarta - 19 januari 2014 19:51

Nu har jag gjort min dag och är på väg hem från mamma efter semel-fika o skitsnack i största allmänhet.

Förutom de jag köpte av dom två ja mötte upp så blev de en tröja o lite nya smycken till mig och ett "bärbart skötbord" eller va man ska kalla de att ha i skötväskan, glömde att ta bilder för ovanlighetens skull.

Men nu har min panik börjat stilla sig lite, har eventuellt lite fler saker på ingång så de börjar kännas stabilt igen :p

Amningskudde (bild lånad av säljaren)

Skötbords överdrag och några påslakan-set (bild lånad av säljaren)

Av finduslillaarta - 19 januari 2014 13:35

Har typ fått någon form av panik över att de enda jag har till ärtan än så länge är en vagn..
Åt ena sidan är jag inte ens halvvägs o har "all tid i världen", de e ca 5 månader kvar innan h*n är beräknad osv, åt andra sidan försvinner tiden fortare än man tror..

Jag hamnade iaf på fb:s köp sälj o skänkes sida och har hittat lite grejer till bra pris.. så nu sitter ja på bussen o ska möta upp två personer, samt springa ett eventuellt ärende åt mamma om de inte kostar multum och om den finns i butiken.

Återkommer nog senare Me bilder o så :)

Ovido - Quiz & Flashcards