Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av finduslillaarta - 25 maj 2014 18:59

Senaste veckan har jag legat me konstant illamående, kräkningar, huvudvärk, ont i magen, sammandragningar, flimmer för ögonen o kanske nånting mer.
Idag slog det mig att jag hade för mig att ja läst nånsyans att man skulle höra avsig till vården om man hade huvudvärk.
Fick för mig att googla för att dubbelkolla om det var så.
Det första jag får upp är javandeskapsförgiftning som dessutom stämde in till en åtminstone 75%,
blev lite nojjig så ringde mamma, som sa ring o kolla me förlossnimgen.
Sagt o gjort o fick svaret: det är svårt att göra en bedömning över telefon, o skulle kunna bero på värmen.. Men vi vill ha in dej på en extrakoll i fall att me tanke på att de suttit i en ca vecka så att vi kan kolla så att det är som det ska.
Så nu ska man dra dit oxå..

Håll tummarna för att det inte är nå knas så återkommer väl jag när jag vet något mer..

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards