Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av finduslillaarta - 18 maj 2014 11:30

Så känner jag just nu..

DUNDER väder ute, o de skulle va så grymt skönt att dra ut, grilla o dra en bira eller två..
Nu kan man ju inte göra de, o egentligen har ja väl inte de behovet heller..
Men just idag skulle de vara så vansinnigt gott!
Men de får snällt vänta.

Sen har ja tatuerings begär gånger 1000,
O typ miljoner olika ideer samtidigt..
JAG VILL GADDA MEJ !
Men de säger både lilleman o vädret nej till,
Så det får oxå vänta..

O sen har ja DOMHÄÄÄÄR problemen att klippa mina jävla tånaglar.
Magen e ivägen, de gör ont o böja sig, osv osv

sen e de för fint väder för o va inne men ja orkar inte va ute känner jag..

O de e pollen öööveraaaallt *suck*


Lilleman har ryck att sparka sönder mig innefrån o har haft de sen ca 7.30 i morse, skit skööönt (inte alls)


O tandvärk som sätter sig i örat plus må illa på de, de e fint!!


jag håller på o bli knäpp!

men men sånnahär dagar kan alla ha, de e normalt..
eller nått?

Ovido - Quiz & Flashcards