Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av finduslillaarta - 22 februari 2014 15:03

Eller nått åt det hållet är påbörjad.
Just nu är de kanske typ halvklart överallt, och jag börjar känna mig hel-less redan..
Men lika bra att ta tag i allt o få de gjort.
Överväger att ta mig vatten över huvet och möblera om oxå medans jag ändå håller på, då vet man ju att man fått tag i all skit i alla hörn.
Tur att ja har min goa snälla vän S här så man kan blinka me snälla ögat o få lite hjälp me helgalna ideer xD
(Smörar absolut inte de minsta just nu xD)

Ett plus i kanten e iaf att lilleman verkar sova under mina städarryck :)

Apropå bananer så sa en kompis förut "vänta tills du går ut me att du ska ha barn, folk kommer typ kasta barnsaker efter dig" o jag tänkte "jo tjena tror jag va ja vill om.."
Men nu efter hand så måste jag nog ge hene rätt ändå.. :p
Vilket jag är grymt tacksam över att dom gör iofs, men ja kunde ju aldrig tro att de skulle va så här pass ändå :p
Tack så oerhört grymt mycket allihopa, ni är bäst <3

Men nej nu lär första lasset disk torkat så ska väl ge mej på resten oxå :p
tjing :)

Ovido - Quiz & Flashcards