Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av finduslillaarta - 3 februari 2014 19:31

Fy har nog inte vart såhär nervös som ja vart idag på länge!

Satte mej på bussen så gott som nyvaken o Me charmig morronfrilla vid 10:15.
Anmälde att ja va där runt 10:50 o mötte upp mamma i cafeterian, sen åkte vi upp.
Efter en liten stund i väntrummet var de vår tur.

Bland de häftigaste ja varit med om, garanterat!
Det var bara en till att börja med!
O lillskrutt har nog ärft min "gömma sig för kameran ide" för h*n ville inte va Me o visa sig.
Ryggen emot o rumpan ut, de e mammas unge de <3
Men efter lite om o men så fick vi se de vi behövde.
Va vi vet nu så är de ingen spalt (så jävla underbart!), o i allmänhet en hel, ren o frisk unge på 17,9cm o 200nånting gram, allt såg jättebra ut, så jävla underbart att höra ! <3

Dock så räkna hon om lite på förlossningen o åldern.
Enligt sista mensen ska h*n varit 19+6 idag, men enligt ultraljudet så är h*n 18+4, vilket stämmer ganska bra överens med vad akut VUL:et sa runt november.
Så nu istället för BF 24/6 så blev de 3/7 :P

Och så är ju ärtan inte köns-lös längre heller,
Men med tanke på att h*n inte va helt samarbetsvillig så va hon inte helt helt säker, o dom kan väl typ aldrig garantera till 100%, men hon var ganska säker till en början o va mer säker mot slutet så jag tror på henne o hennes bedömning! :)

Nyfiken?
De kan du få fortsätta vara ! ;)

Efter ultraljudet drog vi o käka, sen drog alla hem till sitt o ja ringde frugan o kackla Me henne nåra timmar <3

Sen blev de mat i magen o bara ta de lugnt.
Just nu jobbar ja på att få S att släppa datan o följa Me till affären o ut med hunden :p

Nej nu var jag elak..
Klart ja ska skvallra om könet :p
Såg hon rätt, vilket jag som sagt tror på så vill jag nu presentera min lilla son.. Jag ska få en pojke! <3

Namnet där emot håller jag på lite till ;)

Så jävla glad att jag inte vet var ja ska ta vägen!

Till ärtan;
Jag vet att vi inte riktigt träffats än,
Men ja vill bara att du ska veta att jag älskar dig! <3
//Mamma

Ovido - Quiz & Flashcards