Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av finduslillaarta - 15 mars 2015 10:00

Jag har inte glömt bloggen, ja har bara inte hittat tid..

Har vart väldigt mycke just nu.. Men ska väl försöka ta ikapp de så gott jag kan så småning om!


Lilleman har legat toksjuk, men är på bättringsvägen nu.

Tycker mig se 2 nya tänder som kan vara på gång, men han vill inte riktigt visa mig munnen så är lite osäker ändå.. Men me tanke på att han som sagt börjar bli frisk men är JÄTTE tjinkig framförallt på nätterna så tror ja på tänder..


Jag är fortfarande sjukskriven, o går o väntar på att läkarna ska få tummen ur röven o bestämma sig för operation eller inte så man förhoppningsvis får nå ände på erlände nån gång..

Tänkte försöka skriva ihop ett eget inlägg om det någon dag..


Ska på lägenhetsvisning idag! Har inte sett den än men jag tror att det är en lika lägenhet som två kompisar har, o då VILL jag ha den!

Vet bara inte om ja vågar hoppas för hittills har de bara gått kepprätt åt helvete.. MEN JAG VILL ATT JA SKA GILLA DEN LÄGENHETEN, ATT HON SKA GILLA DENNA O ATT BYTET GÅR IGENOM !

VILL INTE VARA KVAR HÄR LÄNGRE!

Snälla nån ge mej lite flyt i vardagen, orkar inte mer motgångar nu!


Snabbinlägg är väl va detta kallas..

Ska försöka hinna fixa ordning hemma medans lilleman sover o ja har en smula ork.. återkommer snarast :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg om min tidigare graviditet, om mig, min son och allt runt omkring! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards