Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 12 december 2013

Av finduslillaarta - 12 december 2013 23:44

Känner mig helt slut som människa o vet varken ut eller in just nu.


Massa måsten som trycker över axlarna o känner ingen ork för något av de.


Imorgon är de tänkt att ja ska dra en tripp till E och dom andra "bönderna", säga hej o dumpa hunden.

Har haft Keyla på lån, o hur mycket jag än tycker om denna hund så känns de inte riktigt som läge för hund just nu.

Känner inte riktigt att jag har den tid och ork som krävs, hur gärna jag än vill..

Så en gemensam kompis ska ta henne ett tag så jag hinner känna efter om jag vill ha tillbaka henne eller låta henne gå vidare.

Känns jätte tråkit men ibland e de sånna val man måste göra tyvärr..

Man kan inte alltid få som man vill eller enbart gå på ren vilja, utan man måste ju tänka på sig själv ibland oxå har jag hört..

Får se hur katt reagerar på o bli ensam med mig oxå, kan bli intressant de oxå..!


Annars rullar de på som vanligt, ska göra ett nytt försök me lasagn nu närmsta dagarna hade jag tänkt!

Vet inte om ja berättat de innan eller om ja glömt de, men i kortbariant: min första hemlagade lasagn hamnade i magen på hunden som bröt upp köksdörren medans jag var i tvättstugan..!

då va hon billig kan ja lova, fy va sur ja va..

 

Vet inte om ja har så mycket mer att komma med just nu..

Tänkte dra ett glas oboy, slå igång en film o sova typ, eventuellt fixa lite morötter o dipp oxå, om ja inte spar de till imorron när antagligen S är med oxå :P

Det visar sig med andra ord! :)

Skapa flashcards