Findus lilla Ärta

Alla inlägg den 9 december 2013

Av finduslillaarta - 9 december 2013 23:24

Nu efter ett 14timmars extremt magsjukemaraton börjar jag bli människa igen, bara den envisa förkylningen kvar..

Fy fan de värsta jag varit med om o knappt något jag skulle önska min värsta fiende, fast där kanske jag ljög för den/dom skulle nog vara värda de.. Men sak samma!

6/12 Fortsatte inskrivningen, tog lite prover o förutom misstänkt början till urinvägsinfektion så såg allt bra ut.
Har världens goaste barnmorska!
Sen fick vi även tid för ultraljud, 3/2, så sännande o längtar så jag håller på o dö! :D

Kör en mindre bildbomb oxå bara för att.

Varm choklad och grädde är som bommul för hjärtat, precis de man behöver när första snön faller o man precis blivit frisk! :)

Sen började aptiten komma tillbaka, o jag fick galet sug efter smörgåstårta, så blev tbå tappra försök till mini-smörgåstårtor till mig o min vän S. Blev över förväntan goda <3

Jag och min vän S är lägenhetsvakt åt tant M för övrigt, o hund o katt fick för sig att mysa ner sig i sängen, de måste man ju få me på kort :)

Idag blev nästa toksugs ryck - fläskytterfile med potatisgratäng, gudomligt gott <3
Ibland får man faktiskt lyxa till det :)

O slutligen, min fullkomligt normala katt.
Jag satt o åt nå äppelpäron/päronäpple (?) O han satt o tiggde, så jag sträckte fram o fråga om han skulle ha, o ja men självklart äter katten frukt..! Knäppkatt :)

Nu ska jag återgå till att va social med S, sen blir de väl film o sova så återkommer jag väl hit snart igen antar jag..

Ha de bra så länge :)

Skapa flashcards